Cursa El Cicle Formatiu D’Il·lustració, El Grau Superior Més Demandat A Catalunya

Cursa el cicle formatiu d’Il·lustració, el grau superior més demandat a Catalunya

T’agradaria desenvolupar la teva creativitat artística? El Cicle Formatiu de Grau Superior d’Il·lustració de l’Escola d’Art d’Olot forma professionals capaços de comunicar idees i conceptes gràficament.

L’objectiu d’aquest grau superior, el més demandat a Catalunya en els últims anys, és ensenyar l’alumnat a dissenyar i crear il·lustracions aptes per a ser reproduïbles en mitjans digitals o impresos utilitzant tota mena de tècniques.

La formació proporciona les eines necessàries perquè l’alumnat desenvolupi les seves habilitats artístiques i aprengui a utilitzar els recursos expressius i narratius necessaris per dur a terme projectes d’il·lustració professionals.

En el cicle es treballen tan tècniques tradicionals com digitals 2D i 3D, adaptades a les demandes del mercat laboral actual. L’alumnat realitza projectes en format paper i digital en els diferents àmbits de la il·lustració: editorial, premsa, publicitari, concept art, producte, autoedició i llibre d’artista…

L’Escola d’Art d’Olot promou una formació pràctica, per això l’alumnat aprèn a treballar en grup en diferents projectes reals i interdisciplinaris. D’aquesta manera, entren en contacte amb tot tipus de professionals com directors artístics, fotògrafs, animadors, escultors, etc.

El cicle ofereix 280 hores de pràctiques en empreses de prestigi relacionades amb el món de la il·lustració: agències de publicitat, mitjans audiovisuals, estudis de disseny gràfic, estudis de tatuatge… La idea és potenciar la inserció laboral per treballar per compte propi o d’altri, de manera independent o en col·laboració amb altres professionals.

Cursa el Cicle Formatiu de Grau Superior d’Il·lustració i esdevé un professional de la comunicació visual.

Inscriu-te a les Portes Obertes!