Cursa El Batxillerat D’arts A L’Escola D’Art D’Olot, El Centre D’arts Plàstiques I Disseny Oficial De Les Comarques Gironines

Cursa el batxillerat d’arts a l’Escola d’Art d’Olot, el centre d’arts plàstiques i disseny oficial de les comarques gironines

Vols dedicar-te professionalment al món de les arts plàstiques i el disseny? L’Escola d’Art d’Olot, seguint la seva tradició històrica vinculada a la formació artística, ofereix  la modalitat de batxillerat d’arts.

Els estudis de batxillerat d’arts proporcionen a l’alumnat una formació completa i global en l’aprenentatge de les arts plàstiques. L’objectiu de la formació és augmentar la maduresa intel·lectual i humana dels estudiants, així com aprofundir en aquelles competències generals amb un caràcter transversal que fomenten la formació contínua.

L’Escola d’Art d’Olot compta amb una trajectòria de més de 230 anys impartint  ensenyaments d’art. Oferim una proposta singular i de qualitat, basada a satisfer les expectatives i necessitats educatives dels nostres alumnes.

Un dels valors més preuats de la nostra escola són les nostres instal·lacions, consolidades a través de la història i actualitzades a les noves necessitats.

Disposem d’aules i tallers específics equipats amb les últimes tecnologies: laboratori i plató de fotografia, aules específiques per al disseny gràfic o d’interiors, tallers de revestiments murals, aules d’escultura, gravat o per a impressores 3D. Aquests equipaments enriqueixen les possibilitats de formació de l’alumnat que opta per estudiar batxillerat d’arts al nostre centre.

L’àmplia oferta formativa de l’Escola d’Art d’Olot possibilitarà en un futur, als estudiants de batxillerat d’arts,  diferents itineraris formatius, des dels Cicles Formatius de Grau Superior fins als Estudis Superiors de Disseny a l’ESDAP Catalunya, Campus Olot.

A més, oferim un nou itinerari formatiu: la doble titulació batxillerat d’arts i el cicle formatiu de grau mitjà d’Assistència al Producte Gràfic Imprès (APGI), que permet l’obtenció de les dues titulacions en 3 anys.

Informa’t sobre les característiques del batxillerat d’arts i vine a estudiar amb nosaltres!